SOFT LÖRDAG.

Lördag idag. Rätt soft dag ändå, som alltid. Var vaken sent inatt, så jag var inte så go när jag skulle upp 11 imorse, men upp kom jag och efter lite frukost och sminkpåsättning åkte jag och pappa iväg för att kolla på tapeter och färg. Jag blev dock inte alltför klokare på vad som ska få pryda mina väggar. I alla fall inte där och då.

Tre av fyra väggar kommer bli vita, det är redan spikat. När det sedan kommer till den väggen som ska få vara fondvägg så är jag ännu inte riktigt säker. Jag har funderat och funderat, om och om igen, och kommit fram till att att jag tror jag kommer köpa den tapeten som finns på andra bilden här under; den svarta/mörkgråa med silvriga ränder på. Jag tror att det kommer bli rätt gött snyggt faktiskt. Eller? Åh, det är så svårt!


2011-08-20 20:48:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback