LYCKA.

Nu befinner jag mig framför datorn i pappas vardagsrum, bloggar lite samtidigt som jag lyssnar på Rebecca & Fiona på hög volym (gåshud, kan aldrig få nog!!!). Bestämde mig för att åka hit då jag inte orkade vara ensam hela dagen hemma hos mamma. Så jag stessade mig i ordning, hoppade på bussen mot stan för att sedan byta där till en av bussarna mot Skoghall. Jag gick av vid hållplatsen som ligger närmast min mormor & morfar, för jag trodde att min syster var kvar där, vilket hon självklart inte var.

Var kvar ett tag, fikade, pratade och fick 2000 spänn (!!!!)...  Jag nämnde för dem att jag ska köpa ny säng, att jag hade pratat med mamma och pappa om de kunde hjälpa mig så jag slapp betala allt själv. Mormor bara: "ja, men om vi hjälper dig att betala sängstommen då, så kan mamma och pappa hjälpa dig med madrassen".

WO-FUCKING-HO.
Jag vet inte vad jag ska skriva!
Jag är lycklig! Jag ska köpa en ny säng!

Tack tack tack mormor och morfar!
2011-08-18 18:11:15
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback