DET GICK ÅT HELVETE.

Varför kunde det inte ha gått åt helvete första gången jag övningskörde? På något sätt så känns det som om det hade känts bättre om det hade gått så första gången, för idag gick det nämligen så; åt helvete. Det slutade med att jag bröt ihop och grät. Haha, glöm det där positiva inlägget jag skrev häromdagen angående min övningskörning, för just nu känner jag precis tvärtom. Det känns som jag aldrig kommer lära mig koppling och gas. Aldrig någonsin! Herre min gud vad svårt!

Update: Men jag tänker fan inte ge upp, även om jag kommer bryta ihop och gråta ett x antal gånger på resan mot mitt körkort.
2011-08-16 20:01:13
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Hanna
DATUM: 2011-08-17 | TID: 10:05:58

Been there done that! Ok, inte gråtit men nästan! Jag lovar att du lär dig tillslut. Det gäller bara att öva, öva och öva, och ha tålamod :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback