TUMMEN UPP. TUMMEN NER.



- Hösten. Ja jag vet, årstiden då man är deprimerad i nio fall av tio, men tänk så här istället; stora stickade tröjor, schysta svarta boots, se på film och dricka varm choklad samtidigt som man gosar ner sig under ett tjockt täcke... Plötsligt låter inte hösten så tråkig, eller hur?

- Projektarbetet. Det kan vara den sak som jag har sett/ser fram emot mest under mina tolv år i skolan. Att, förhoppningsvis, få vara med om att göra en egen tidning... Hur sjukt roligt låter inte det? Det kommer bli mycket arbete, men slutresultatet kommer bli fantastiskt. MVG är målet. Det målet ska nås.

- Att cykla på träningscykel. Jag cyklar bara cirka fem kilometer om dagen, men det är i alla fall något. Jag har insett att gå för hårt ut är inte riktigt min grej, för då tröttnar jag bara. Om jag istället cyklar fem kilometer tills jag känner att det går lättare och lättare så kan jag då istället öka sträckan efter hand. Jag tror att jag på så sätt kommer hålla fast vid träningen på ett helt annat sätt än vad jag skulle göra om jag bestämde mig för att, till exempel, cykla en mil åt gången direkt.




- Folk som "ser ner" på de som inte dricker sig fulla. Ursäkta, men va fan är detta? Du kanske väljer att dricka tills du får spendera resten av kvällen/natten hängandes över någon toalett någonstans, men jag är inte sån. Jag tycker inte det är coolt att dricka tills man mår dåligt och inte kommer ihåg vad man har gjort. Ännu ocoolare är det att snacka om det/blogga om det, typ; "ah, men faaan vad full jag var igår, jag kommer inte ihåg något, men faaan vad roligt jag hade det"... Du hade roligt, sa du... Men du sa ju också att du inte kom ihåg något? Ehh...

- Godissuget. Jag skulle vilja vara en sådan person som köper en godispåse på lördagskvällen och nöjer sig med det. Om jag har godis hemma så äter jag av det. Jag kan liksom inte låta det vara, så därför har jag slutat ha godis hemma under veckorna. Prövade att doppa morötter i dipp igår och jag kan säga att det var helt okej. Mer än helt okej, faktiskt. Det får bli mitt nya "vardagsgodis".
2011-08-14 23:36:26
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback