TAGGAR INFÖR FÄRJESTAD - EISBÄREN BERLIN.


Men hallå på er!
Här sitter jag taggar inför den första hockeymatchen (för min del) för säsongen, Färjestad mot Eisbären Berlin.. Känns, som det alltid gör på försäsongen, lite sjukt att kliva in i en kall hockeyarena när det fortfarande är sommar ute, men jag ser fram emot det. Ser fram emot att se Fredrik Sjöström göra debut i Färjestadtröjan och ser fram emot att äntligen få se Nicholas Angell igen (!!!!!!!!!!!) (hoppas han är med bara...).

Undrar hur många våta drömmar jag har haft om den sistnämnde egentligen. Hehe. Skämta bara. Inte. Kommer ihåg den gången då jag tvingade kvar min syster efter en match mot Brynäs, bara för att jag ville se när Nicholas kom ut till bussen. Pinsam jag var på den tiden, men jag ångrar så innerligt att jag aldrig frågade efter hans autograf då. Kanske gör jag det idag? Nej. Det vågar jag inte. Han är för äckligt jävla snygg för att jag, någonsin, ska våga det...
2011-08-13 16:04:08
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2011-08-14 | TID: 11:16:42

haha träffade han angell på uteserveringen igår:) såg riktigt bra ut!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback