DEN TIONDE DAGEN I AUGUSTI.

Dagens låt: Genom Eld - Oskar Linnros.
Dagens klädsel: Svarta leggings, svart linne och puderrosa oversize tröja.
Dagens frisyr: Beachrufs, utan att ha varit på beachen.
Dagens make up: Consealer, puder, rouge, kajal, och mascara.
Dagens dricka: Citronvatten.
Dagens mat: Gi-pasta, tomatsås, bacon och sallad.
Dagens godis: -
Dagens film: Började titta på en av American Pie-filmerna... Orkade inte titta klart.
Dagens tidning: Faktum är att jag är otroligt dålig på att titta i tidningar, men får väl bli VeckoRevyn då.
Dagens vän: Den lilla björnen Danne.
Dagens person: Får nog bli samma svar som på punkten ovan.
Dagens vill ha: Nya jeans. Mörkblå. Tighta. Nice.
Dagens saknad: Mina vänner.
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens bästa: Att jag cyklade. Det får mig att känna mig duktig.
Dagens sämsta: Att jag blev väckt 07.00 av att det regnet ÖSTE ner utanför fönstret.
Dagens internetsida: -
Dagens beroende: Citronvatten.
Dagens roligaste: Msnstunden med Danne.
Dagens blogg: Kenzas.
2011-08-10 23:59:00
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback