VAR PÅ STAN FÖR ATT TRÄFFA DANNE OCH REBECCA.

Idag var jag i stan vid 14-tiden för att möta Danne och Rebecca. Rebecca skulle komma till stan 14.30, men när Danne sa att han skulle vara i stan innan klockan 14 så bestämde jag mig också för att åka dit till den tiden. Vi satte oss ner vid statyn på Stora Torget och pratade, mest om våran ångest av att börja trean på gymnasiet om cirka en vecka. Dock ska det bli jävligt roligt också. Blandade känslor, som vanligt.

Vi satt mest och pratade under de två timmarna som vi sågs, men vi hann även med att äta en varsin caesarsallad på Freden. Nu dröjer det i alla fall inte två månader tills vi ses igen; jag, Danne och Rebecca. Det dröjer bara cirka en vecka. Det är helt sjukt. Helt jävla sjukt att sommarlovet snart är över. Jag försöker tänka positivt, men hur mycket jag än försöker så går det inte att undvika att lov är snäppet bättre än skola. Det som är positivt är ändå att jag får se mina vänner så mycket mer än vad jag gör under ett lov.

Några bilder på mina vänner tog jag dessvärre inte idag, men en bild på maten var ju, självklart, given.

2011-08-11 23:15:17
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback