TID FÖR ATT SOLA.


Sur.nu eller vad?


Idag bjuds det på fint väder i Tjuvkil. Detta ska jag ta till vara på för jag ska nämligen byta om till den svarta, nyinköpta, bikinin som jag inhandlade häromdagen för att sedan smörja in mig med solkräm och lägga mig på en madrass för att låta solen steka på min kropp. Det låter bra va?

Blev bränd i måndags och fick en röd mage på köpet, men den röda färgen har gått ner nu som tur är. Ska vara noga att smörja in mig nu så att jag inte flagnar. Eller flår som dom säger här nere på Västkusten. Haha. Flå. Låter som jag är ett djur som dom ska dra skinnet av. Haha. Vad hemskt. Usch.
2011-08-04 11:13:36
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback