TACKA GUD FÖR IKEA.

IKEA har blivit min favoritsida på internet. Det är så bra nu när jag har ett stort rum (hade tidigare två små rum med en vägg uppsatt emellan, en vägg som mina föräldrar tog bort nu under veckan) för då är det mycket roligare att titta på möbler, mattor, tapeter, osv.

Jag var ju till IKEA igår, mest för att titta ut vilka möbler jag, inom en snar framtid, kommer ha i mitt rum. Har bestämt mig för att ha både säng och hyllor i ekfaner, men jag vet dock inte vad jag ska ha för färg på det övriga; fåtöljer, korgar som jag ska ställa på hyllorna, osv. Det jag väljer emellan är svart eller vitt. På något sätt lutar det mer åt vitt just för tillfället. Jag funderar också på att måla alla väggar, förutom en, i vitt. Den sista väggen kommer få vara fondvägg och prydas av, antingen, en mörkgrön färg eller en tapet som är svart och har något snyggt mönster. Jag tror det gröna skulle passa sängen och hyllorna, bäst, samtidigt passar det även till både svart och vitt.

Åh, det är så svårt!
Just nu skulle jag vilja ha obegränsat med pengar så jag kunde fixa allt nu nu nu.



2011-08-07 16:10:03
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback