RÖTT ÄR DET NYA BRUNA.

Hej!
Mamma undrade nyss hur många gånger om dagen jag säger ordet "hej". Kan vara det ordet som jag använder mest i vardagen faktiskt. Hehe. Trevlig jag är som hälsar i alla fall. 

Idag var jag till Bergvik strax efter elva för att köpa en ny bikini. Gick in i affären, kollade ut en schyst överdel och en underdel, betalade och gick ut utan en aning om den skulle passa eller inte. Lyckligtvis så passade den någorlunda bra. Duger fint att steka kroppen i. Precis som vad jag och älskling (med sällskap av mamma och pappa) gjorde på Getingberget på Hammarö idag.

Jag kan vara den mest smarta personen någonsin, för jag smörjde bara in halva min överarm med solkräm. Resultatet har blivit att jag numer är röd på halva överarmen. Snyggt. Är tomatfärgad på min mage också. Snyggt. Men men, snart lägger sig det röda och då blir det brunt istället. DET är snyggt. Badade, för övrigt, för första gången på sisådär tre år (?) också. Jag och älskling var i vattnet i en timme. Jag ville aldrig gå upp för det var så jävla skönt! Imorgon blir det att bada igen om det blir fint.
2011-08-02 00:04:42
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback