NATTBLOGG.


På hotellet i Lysekil den tjugoandra juli.

Har precis sett klart Ice Age 3. Trevlig film det där, fastän jag satt och grät lite i soffan. För er som kanske inte vet det så är jag nämligen otroligt känslig. Kan gråta åt precis vad som helst. Tror fortfarande att jag skulle kunna bli en bra skådis (dock har jag inte visat det på sam-medialektionen "rörlig bild" samt på multimedian, men ändå) just på grund av att jag är oerhört duktig på att gråta. Kan ju vara en bra egenskap, vad vet jag...

Imorgon vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Killen prata på att åka och bada någonstans. En sak som är säker är att jag i alla fall ska sola. Mitt mål är att inte vara blekast när vi börjar skolan igen om några veckor. Håll tummarna för att jag klarar det!
2011-08-03 01:06:40
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback