MITT LIV ÄR FÖRSTÖRT. TYP?

Just nu ogillar jag vår studievägledare starkt. Jag fick inte byta idividuellt val, för på mitt nya schema står det de kurserna som jag valde från början. Om inte detta går att ordna så kommer inte SÄG se skymten av mig på måndagarna framöver, det vill jag lova.

Alltså, mitt liv är förstört om jag inte får byta, för då kommer jag vara deppig hela läsåret och deppig hela läsåret menas sämre betyg och sämre betyg menas sämre chans att få ett bra jobb och sämre chans att få ett bra jobb menas ingen fet lön. Då kan jag inte spara ihop till min bröstförstoring som jag vill göra här i Sverige och då menas det att jag måste förstora brösten i Thailand, eller något, där det är mycket billigare och då kanske något går fel...

ALLTSÅ;
FÖRSTÖR INTE MITT LIV!

2011-08-17 00:11:09
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Elli
DATUM: 2011-08-17 | TID: 00:36:06
URL: http://ellinorakeson.blogg.se/

Man kanske inte ska skratta åt inlägg likt dessa, men du skriver så roligt. Tror jag funnit mig ännu en favoritblogg minsann!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback