MINA MÅL MED DET SISTA ÅRET I SKOLAN.


Det känns nu som att skolan har dragit igång på riktigt. Det är prat om prov, inlämningar, nationella prov i svenska, och så vidare, och så vidare. Börjar redan få lite smått ångest. Mitt sista år i skolan. Det gäller att ligga på topp, om man säger så.

Mina mål med detta år är, först och främst, att lyckas bra med projektarbetet. Ett MVG där vore ju inte helt fel. Det vore heller inte ett MVG i kurserna Textkommunikation B och Svenska B. Det är mina främsta mål, men det är ju klart, jag säger ju inte direkt nej till ett MVG i någon annan kurs heller...
2011-08-30 19:50:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback