MIN TORSDAG.


Denna dagen har verkligen flugit fram. Gick upp runt 11.00, åt frukost, solade och sådant där. Sedan gick jag och la mig igen vid 15-tiden. Hehe. Jag är som någon gammal människa som inte orkar något. Typ. Men att sova på dagen, finns det något bättre än det egentligen? Tveksamt. Sov i nästan två timmar, sedan gick jag upp och började fixa med maten. Ost och kasslerpaj stod på menyn idag. Den blev lite blöt och så, men göbben min tyckte om den, det är huvudsaken.

Vad händer härnäst?
Tänkte hoppa in i duschen (Varför säger man så egentligen? Det är ju inte direkt så man verkligen HOPPAR in i duschen, eller?) och tvätta både kropp och hår. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske kolla någon film. Låter väl som en helt okej torsdagskväll ändå?
2011-08-04 19:57:33
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback