IDAG OCH IMORGON.

Trycker ner varje tangent vääääldigt försiktigt när jag skriver detta inlägg, har nämligen nyss kladdat på nagellack i en orange kulör på mina naglar. Så nu är jag handikappad i en evighet framöver (känns som nagellack aldrig torkar?). Känner jag mig själv rätt så kommer jag stöta naglarna mot något, vilket kommer leda till att jag fuckar allt. Jag brukar göra så. Hjärndöd.

Idag har det varit en sådan där dag som har varit trevlig, fast som man lika gärna kan hoppa över. Någonting mitt emellan allt alltså. Jag vaknade relativt sent, åt frukost, gjorde mig i ordning och åkte till Rusta. Tittade på tapeter och färg, men blev inte mycket klokare alls. Varför ska det vara så svårt? Det är väl bara att ta en färg och dra? Eller? Kanske inte.

Imorgon blir en dag som kommer bli snäppet trevligare än idag, för då ska jag nämligen till stan för att träffa Sara. Har inte sett henne sedan dagen då vi slutade tvåan, alltså cirka två månader sedan. Danne kommer ockå vara i stan imorgon, så honom kommer vi också att träffa. Trevligt värre. Eller ja, festligt, som jag brukar säga nuförtiden.

2011-08-15 23:16:30
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback