IDAG ÄR DET TISDAG OCH JAG HAR VARIT PÅ STAN.

Klockan 14.00 mötte jag upp Marie i stan. Vi slog oss ner på en bänk bredvid Stora Torget för att prata om allt mellan himmel och jord. Det blev en del skolrelaterat; om hur vi tycker om att snart börja tvåan (Marie började en ny linje förra året och börjar därför inte trean i år), respektive trean på gymnasiet, om klasskompisar och om planer för framtiden, men vi hann också med att prata om killar, utseende... Ja ni vet, sådant som tjejer pratar om när de ses.

Vi tittade runt i affärer, men allt jag kom hem med var ett svart nagellack från märket Depend som jag köpte på Lindex. Blev medlem i H&M också och åt caesarsallad på Freden. Hur gott som helst!

2011-08-09 20:26:37
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback