HUNDTRICKET OCH HIPP HIPP.

Har precis sett klart filmen Hundtricket (för 5163265965 gången i ordningen) samt ett X antal avsnitt av den senaste säsongen av Hipp Hipp. Det sistnämnda har verkligen blivit min och älsklings tv-program. Älska Hipp Hipp! Finns inget bättre program att kolla på om man är lite nere eller något liknande, för varje gång man ser det så skrattar man. Det spelar liksom ingen roll om man redan har sett programmen innan, för man skrattar lika mycket ändå. Hoppas på en ny säsong snart.

Angående Hundtricket så kan jag säga att det är en bland mina favoritfilmer. Den är så otroligt söt och sedan blir det ju inte direkt sämre av att Linus Wahlgren spelar huvudrollen. Herre min je vad snygg han är. Bara han gör ju filmen värd att se fler gånger än en.

2011-08-04 01:10:13
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback