GRÖNT, BLÅTT ELLER KANSKE GRÅTT?


Var på Coop Bygg, på Bergvik, för några dagar sedan och tittade på färger till väggarna i mitt rum. Att jag ska ha vitt på tre av fyra väggar är, mer eller mindre, redan spikat. Det är den sista väggen som jag nu klurar på vilken kulör den ska målas i.

Jag kommer ha möbler och dylikt i färgerna; ekfaner, svart och vitt. Sängen kommer vara i ekfaner och stå mot fondväggen. Vad passar bäst till det? Jag har varit lite inne på mörkgrön, men jag tror nu att jag kommer leta efter en brungrå färg. Det är svårt att förklara hur färgen är, men jag tror det kommer bli snyggt och att det kommer passa till de övriga sakerna i rummet.
2011-08-11 23:39:27
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback