FREDAG HOS MIG.

Hej och välkommen till denna fredag på standoutinacrowd!
Okej, ett försök till att vara vänlig och känna er varmt välkomna till min lilla blogg...
Typ...

Vad har då hänt idag? Jag tror nämligen att ni väldigt gärna vill veta hur jag får mina dagar att flyga förbi, därför ska jag vara så snäll att berätta hur min dag har sett ut hittills. Allt började med att jag vaknade när alarmet ringde vid 10.00. Varför gå upp så tidigt, undrar ni nog säkert nu. Jo, jag skulle iväg till återvinningen med min kära far och slänga allt skräp som fanns i mitt rum efter att jag hade rensat det.

Så jag gick upp, åt frukost i form av en mugg blåbärssoppa, gjorde mig i ordning och så småningom åkte vi iväg. Efter att vi hade slängt alla grejer så åkte vi iväg till gamla flygfältet för att övningsköra igen. Jag var livrädd (typ) när jag skulle släppa upp kopplingen och åka iväg, men vet ni? Det gick så sjukt bra!!! Jag hoppade en gång, men inte så mycket. Jag är sjukt stolt över mig själv. Nu är det bara att träna in så jag kan köra mammas bil lika bra också. 

2011-08-19 15:26:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback