FÖRSTA ÖVNINGSKÖRNINGEN.

Idag körde jag bil för första gången någonsin! Jag hade förväntat mig att bilen skulle hoppa fram som en groda hela tiden, men det gick faktiskt sjukt mycket bättre än så. Klart det hoppade lite i början när jag skulle köra iväg, (koppling och gas, ni vet), men jag är faktiskt stolt över mig själv! Tror att pappa, till och med, blev positivt överraskad.

Jag körde i cirka två timmar vid parkeringen vid Löfbergs Lila Arena. Runt runt runt. Fram och tillbaka. Sjukt roligt ändå! Det var en annan tjej där också som övningskörde. Hon hoppade fram som en groda när hon skulle åka iväg efter att hon hade stått stilla. Haha, jag höll på att dö av skratt. Taskigt, för jag vet ju nu själv hur det är, men det såg ju bara för roligt ut.

Imorgon kanske jag ska övningsköra igen. Jag vill bara nöta och nöta tills det sitter. Det är svårt i början, men det är allt innan man lär sig det och nötar man aldrig så lär man sig heller inte. Det fanns tillfällen idag då jag ville ge upp, då jag tänkte att "fan, jag kommer aldrig lära mig detta", men sekunden efter så skakade jag bort de tankarna och tänkte att jag istället ska suga åt mig alla tips jag får för att kunna bli så bra som möjligt. Det kommer dröja innan jag överhuvudtaget börjar köra på en körskola, men nu är jag i alla fall ett steg närmare det. Det är huvudsaken.

.  
2011-08-14 22:15:45
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Jennica
DATUM: 2011-08-15 | TID: 17:43:19
URL: http://acinnej.blogg.se/

Härligt Louise! Heja dig!! :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback