DET HÄR MED RUBRIKER ALLTSÅ...


Alltså, fan vad skönt att äntligen ha ordning i mitt rum! För en gångs skull så älskar jag att befinna mig därinne. Jag känner inte längre att jag aldrig kommer få mitt drömrum, utan nu vet jag att jag är en bra bit på vägen. Känns i alla fall skönt att ha en säng som både jag och min pojkvän får plats i. Förr bytte vi rum med mamma och sov i hennes säng, eftersom hon har 180-säng. Inte så roligt kanske. Nu får hon stanna kvar i sitt rum och vi sover i mitt. Mycket bättre, för alla!

Nu blir det Fångarna På Fortet och tacos (igen) med älskling!
2011-08-27 20:08:09
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2011-08-28 | TID: 11:44:51

fin säng ! vart köpte du den och vad kosta den?

LOUISE
DATUM: 2011-08-28 | TID: 21:53:13
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

Tackar! Jag köpte den på IKEA. Själva sängstommen gick på 1500 kronor, men allt som allt (med madrass och bäddmadrass) så kostade den ungefär 3500 kronor. :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback