DEN TOLFTE DAGEN I AUGUSTI.

Dagens låt: Can't Sleep - Adrian Lux.
Dagens klädsel: Svarta leggings, svart långt linne och jeansskjorta. 
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens make up: Endast mascara.
Dagens dricka: Coca Cola Zero.
Dagens mat: Kycklingburgare.
Dagens godis: Kladdkaka med grädde.
Dagens film: Ingen alls.
Dagens tidning: Samma svar som på punkten här ovanför.
Dagens vän: Ni vet, min lilla björnkompis. Eller jaa, lilla och lilla...
Dagens person: Mig själv?
Dagens vill ha: En stor fet godispåse, men icke.
Dagens saknad: Jag saknar ingenting. Säger vi.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens bästa: Att jag snart kommer vara ägare till ett säsongskort!!
Dagens sämsta: Allt övrigt?
Dagens internetsida: Facebook.
Dagens beroende: Men denna punkten är jobbig!!!
Dagens roligaste: Röstklippen på msn. Dålig humor jag har.
Dagens blogg: -
2011-08-12 23:59:00
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback