DEN TJUGOÅTTONDE DAGEN I AUGUSTI.

Dagens låt: -
Dagens klädsel: Svarta leggings, ett svart långt linne och en oversize tröja.
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig tofs.
Dagens make up: Consealer, puder, rouge och mascara.
Dagens dricka: Vatten.
Dagens mat: Kyckling Alexander från Pizzeria Florens.
Dagens godis: Lösgodis för att lindra söndagsångesten... typ.
Dagens film: Tittar, i skrivande stund, på filmen "27 dresses".
Dagens tidning: -
Dagens vän: Min pojkvän.
Dagens person: Samma svar som på punkten ovan.
Dagens vill ha: Jag har allt som jag vill ha.
Dagens saknad: Jag har lärt mig att inte sakna, bara längta.
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens bästa: Att få vakna upp bredvid den personen jag älskar mest.
Dagens sämsta: Att säga hej då till den personen jag älskar mest, men till helgen ses vi igen!
Dagens internetsida: Facebook, Blogg.se eller något annat klassiskt.
Dagens beroende: Pussar och kramar.
Dagens roligaste: Mycket.
Dagens blogg: -
2011-08-28 22:54:48
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback