DEN SJÄTTE DAGEN I AUGUSTI.



Dagens mående:
Från sämst till lite bättre.
Dagens humör: Ledsen, sedan bättre.
Dagens borde: Ni vet själva svaret; sova.
Dagens vill ha i allmänhet: Han här.
Dagens materiella vill ha: En ny säng.
Dagens planer: Ni vet själva svaret; sova.
Dagens beroende: Gråta?
Dagens längtan: Tills nästa gång jag och älskling ses, alltså om 543984587 år.
Dagens klädsel: Mörkblå chinos, svart linne och beige topp.
Dagens smink: Foundation, puder, rouge, ögonbrynspenna och mascara.
Dagens frisyr: Nytvättat - uppsatt.
Dagens låt: -
Dagens dummaste: Att det gör så jävla ont i mitt hjärta när han åker hem.
Dagens bästa: Att jag har fixat lite i mitt rum. Mer blir imorgon.
Dagens misslyckande: Att jag dränkte mina sorger med chips och dipp.
Dagens köp: En hylla, en papperskorg, en lampa och fyra krukor från IKEA.
Dagens godis: Nej, men chips och dipp.
Dagens mat: Kebabsallad.
Dagens tidning: -

2011-08-07 01:11:29
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback