DEN NIONDE DAGEN I AUGUSTI.


Dagens mående:
Bra.
Dagens humör: Under kontroll, om det inte vore för datorhelvetet!!
Dagens borde: Bestämma mig angående färgen på väggarna i mitt rum.
Dagens vill ha i allmänhet: Min älskling här hos mig.
Dagens materiella vill ha: En ring på mitt vänstra ringfinger (skyll på filmen Bröllopsduellen...)
Dagens planer: Se på tv och prata med älskling.
Dagens beroende: -
Dagens längtan: Tills mitt rum står klart.
Dagens klädsel: Svarta leggings, svart linne, beige topp och vit tröja.
Dagens smink: Puder, rouge, ögonskugga, eyeliner och mascara.
Dagens frisyr: Uppsatt, trots att jag ogillar att ha håret så.
Dagens låt: Boy - Rebecca & Fiona.
Dagens dummaste: Den jävla äckliga åskan.
Dagens bästa: Att träffa Marie igen.
Dagens misslyckande: -
Dagens köp: Svart nagellack.
Dagens godis: Ingenting alls.
Dagens mat: Caesarsallad. Senare även potatissallad och skinka.
Dagens tidning: -
2011-08-09 21:07:37
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback