DEN FEMTE DAGEN I AUGUSTI.

Dagens mående: Bra.
Dagens humör: Ni vet.
Dagens borde: Som alltid när jag skriver denna lista; sova.
Dagens vill ha i allmänhet: Ett normalt finger. 
Dagens materiella vill ha: 2363574650699868906 kr.
Dagens planer: Sova.
Dagens beroende: Men inget.
Dagens längtan: Efter bättre tider?
Dagens klädsel: Leggings, randig klänning och svart tröja.
Dagens smink: Puder, rouge och mascara.
Dagens frisyr: Naturligt. Utsläppt.
Dagens låt: Teenage Crime - Adrian Lux.
Dagens dummaste: Att jag flagnar på min nos och på min panna.
Dagens bästa: Att jag äntligen har ett STORT rum!
Dagens misslyckande: Allt? Typ.
Dagens köp: Mat på McDonalds och godis.
Dagens godis: Blandat.
Dagens mat: Onyttigt.
Dagens tidning: -
2011-08-05 23:14:58
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback