DEN ANDRA DAGEN I AUGUSTI.

Dagens mående: Trött.
Dagens humör: Trött på vissa människor, annars är det bra.
Dagens borde: Sova. Går alltid upp tidigt när jag är med min kille.
Dagens vill ha i allmänhet: Inte skolstart snart i alla fall...
Dagens materiella vill ha: Vore inte fel med några tusenlappar till på kontot.
Dagens planer: Pussa på min älskling, sedan sova.
Dagens beroende: Men dö jävla punktjävel!
Dagens längtan: Efter livet efter studenten.
Dagens klädsel: Svart klänning.
Dagens smink: Puder & mascara.
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens låt: E.T - Katy Perry ft. Kanye West.
Dagens bästa: Att jag är med den bästa.
Dagens misslyckande: Att jag är tjock och äcklig.
Dagens köp: Godis.
Dagens godis: Lösgodis från City Gross.
Dagens mat: Först; kycklingtallrik. Sedan; lasagnette.
Dagens tidning: -
2011-08-02 23:59:00
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback