DELA MED ER AV ERA TRÄNINGSTIPS.

Efter att jag har dragit in på kolhydrater och ätit mer sallad och liknande så har jag tappat sex centimeter i midjan och tre centimeter runt magen. Det går inte fort, men det går i alla fall dit jag vill; framåt.

Jag har funderat på att börja på gym, men innan jag gör det vill jag komma in i träningsrutinerna. Detta för att jag inte ska tappa allt när jag väl börjar på gym, alltså, så att jag inte går dit en gång, tröttnar direkt och slänger pengarna i sjön. Jag vill visa för mig själv att jag verkligen klarar av att träna ett x antal gånger i veckan först.

Därför vänder jag mig nu till er (vet inte varför jag skriver som om jag pratar med halva befolkningen). Vet ni några bra träningstips? Jag tänker mig övningar som man kan göra hemma, men som ändå ger resultat? Jag är trött på vanliga sit ups, utfall, knäböj och liknande. Finns det inget annat som ger resultat på, framför allt, rumpa och lår?

Tack på förhand!
Med vänlig hälsning
Louise

2011-08-17 14:02:55
Mat och hälsa Kommentarer (2)

Kommentarer
amanda
DATUM: 2011-08-17 | TID: 14:30:04
URL: http://aewesterberg.blogg.se/

sv: haha, ja den var så värd! Minns inte vad den hette men den låg i nordstan iallafall, på brunnsgatan! precis utan för gallerian som heter nordstan :)



ps, läste inlägget, och om jag var du skulle jag köpa kort på friskis och gå på olika pass där :D det finns hur många som helst att välja mellan så träningen blir aldrig enformig om man testar olika, och de flesta är verkligen kul också! kram

Jennica
DATUM: 2011-08-17 | TID: 20:55:30
URL: http://acinnej.blogg.se/

Och på Friskis finns jag! Bara att hojta till om du vill göra sällskap; danspass (ren glädje!), spinning (samma här!), aerobics (gött att använda både kropp & knopp hihi), step (kompisen är instruktör, hur kul som helst!), flex (oj va man så stel...) & flex intervall (hello flås!)... Det finns att välja mellan! =)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback