BRUKAR GLIDA RUNT, HÄNGA RUNT, LÅNA PENGAR.



På min to-do-list innan jag dör så fanns det med en punkt som löd att se Rebecca & Fiona live.
Nu efter att jag har sett dem så har jag bara en sak att säga;
Jag ska se dem igen. Och igen. Och igen. Och...
Ja, ni förstår.

Rebecca & Fiona är inte bara två otroligt coola tjejer som har en stil som är to die for, de är också två otroligt bra DJ's. De höll igång hela tiden på Havsbadet i Lysekil, non stop, plus att de spelade sjukt bra musik. De har, hittills enligt mig, inte gjort en enda låt som har varit dålig. Rykten säger att nya låtar är på gång inom en snar framtid och jag hoppas verkligen att det stämmer, för jag kan inte vänta längre. Jag spelar Luminary Ones, Bullets, Hard, If She Was Away, Låna Pengar och Boy på repeat, om och om igen.

Är det en sak som jag ångrar djupt så är det att jag inte pallrade mig iväg till Blue Moon Bar och Club Moments när de stod som DJ's den där kvällen i februari i år. Så snälla Club Moments, boka dem igen!
2011-08-09 01:32:49
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback