BERGVIK.

Efter övningskörningen så åkte jag och mamma till Bergvik. Jag hade sett en tröja på Gina Tricots hemsida som jag tyckte var to die for, men när jag såg den i verkligheten så var den inte så lång som jag hade hoppats på att den skulle vara. Jag kanske köper den ändå, jag har inte bestämt mig än. Så det blev inga inköp för min del.

Idag fick jag också svart på vitt att jag borde sluta äta utemat. Eller ja, utemat kan jag väl äta så länge det handlar om sallad eller något, men idag åt jag kycklingfilé, fläskfilé och pommes på restaurangen Rapido på Bergvik. Min mage dog. Typ. Tror det är pommesens (haha) fel. Fuck. Jag som älskar pommes. Men men, jag mår bättre av sallad och liknande, plus att jag även märker skillnad på kläder om jag äter sånt. Så jävla underbart! Jag är på väg att bli mindre tjock! Lycklig tjej! Ikväll cyklade jag, förresten, mina fem kilometer fortare än jag någonsin har gjort. Ännu mer lycklig tjej!


Glömde ta kort på maten, men här är en bild på... Förrätten? Eller något? Älskar deras dressing!!

2011-08-14 23:03:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback