VALBORG.



Valborg? Vad är det för jävla skitdag egentligen? För mig är det bara en anledning till att dricka. Tänker främst på alla de unga som kommer dricka sig klappkalas ikväll. Själv öppnade jag en cider förut när vi grilla, men jag hällde ut den. Hehe.

Grillade, som sagt var, hos mormor och morfar förut tillsammans med familjen. På menyn stod bland annat flintastek, korv, grillspett, kebabspett, potatissallad och vanlig sallad. Så. Otroligt. Gott. Jag älskar att grilla! Hatar att bo i lägenhet på sommaren, för jag vill ha en stor fet trädgård att steka och grilla (haha, steka och grilla, hehe) i.
2011-04-30 21:48:51
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback