DAGENS.



Dagens låt:
Jag lyssnar typ aldrig på musik längre?
Dagens klädsel: Mörkblå treggings, svart linne, ljusrosa oversizetopp & svart tröja.
Dagens frisyr: Uppsatt i tofs. För jävla fult.
Dagens make up: Om ni gissade på consealer, foundation, puder, rouge, ögonbrynspenna & mascara så gissade ni rätt.
Dagens dricka: Vatten.
Dagens mat: I skolan; pannkaka med jordgubbssylt. Hemma; potatissallad, skinka, en sallad på sallad, tomat, rödlök, gurka & majs, plus en mini baguette.
Dagens godis: Jo, det blev väl sånt idag också. Skjut mig.
Dagens film: Ingen alls, som vanligt.
Dagens tidning: Har nog inte ens öppnat en tidning idag.
Dagens vän:
Danne & Rebecca (känns som om jag inte har några andra vänner än dom?).
Dagens person: Min mamma.
Dagens vill ha: Lördag.
Dagens saknad: Längtan är ett bättre ord och jag längtar ihjäl mig efter min älskling.
Dagens köp: Tre trosor.
Dagens bästa: Att helgens planer har löst sig.
Dagens sämsta: Dagens början & dagens slut, jävla SAIK.
Dagens internetsida: Facebook.
Dagens beroende: -
Dagens roligaste: Mister Måns. Skrattar fortfarande, cirka tolv timmar senare.
Dagens blogg: -


2011-04-07 23:55:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback