DAGENS ABSOLUT I SÄRKLASS BÄSTA HÄNDELSE.

Jo, som ni kanske läste i inlägget under så startade jag, för första gången, en bil idag. Haha, jag blev som ett litet barn. Typ fick ett leende som sken ikapp med solen. Har inte ens gått den där jävla kursen som man måste gå för att få övningsköra, så jag satte mig bara bakom ratten, startade bilen, log, stängde av bilen och klev ut igen.

Mitt sug för att börja köra är nu skyhögt. Därför ska jag och mina familjemedlemmar gå kursen nu i maj och förhoppningsvis kan jag köra av bara fan i sommar. Hur kul? Men det blir faktiskt roligare än så kan jag be att få tala om, för det är nämligen så att min älskade pojkvän troligtvis också ska gå kursen!!! Så jag kommer även kunna köra med honom!!!

HUR KUL?!

Dock kör han Volvo V70. Får väl hyra en liten minibil, eller något, när jag ska övningsköra på Tjuvkilsvägarna. Men herre min gud vad jag ser fram emot detta! Att få övningsköra med min pojkvän... Det kan ju omöjligt bli bättre än så.


Här är hans bil. Fast, ne.
2011-04-30 23:44:40
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback