SÖNDAGEN DEN TREDJE APRIL.



Dagens mående:
Söndagsmående.
Dagens humör: Trött, vilket inte kommer hända ändå.
Dagens borde: Lägga mig tidigt ikväll.
Dagens vill ha i allmänhet: Nästa helg (kommer ha det svaret hela veckan).
Dagens materiella vill ha: Nya bröst.
Dagens planer: Fixa lite med den otroligt töntiga överraskningen samt prata med älskling.
Dagens beroende: Lipgloss.
Dagens längtan: Efter nästa helg (kommer ha det svaret hela veckan).
Dagens klädsel: Svarta mysbyxor från Team Sportia & ett svart linne från Lindex.
Dagens smink: Kör "som-Gud-skapade-mig" idag.
Dagens frisyr: Först; otvättat & tofsfrilla. Nu; nytvättat, fönat & plattat.
Dagens låt: Lilla Hjärtat [Jag vill så gärna ha sex med dig] - Sommarpojkarna. HAHAHA, pinsamt.
Dagens dummaste: Att det är söndag.
Dagens bästa: Att jag har sovit länge.
Dagens misslyckande: Mitt bloggande.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens godis: Cheez ballz, fast det är inte godis, utan snacks.
Dagens dryck: Vatten.
Dagens mat: Pasta med fläskytterfilé och sås på creme fraiche. 
Dagens tidning: HockeyExpressen.se.


2011-04-03 21:13:01
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback