LOUISE HISSAR/DISSAR.



▲ En dag kvar av april, maj; here I come!
▲ Att prova gamla chinos och upptäcka att de passar. (RÅHISS på det!)
▲ Mammas köp av en mixer, vilket menas att jag äntligen kan göra smoothies & milkshakes.
▲ Grillpremiär imorgon tillsammans med familjen, hoppas på superväder.
▲ En vecka kvar tills nästa helg, då styr jag förhoppningsvis kosan mot Västkusten.



▼ 25 mils avstånd. Behöver inte säga mer än så.
▼ Att raka benen, för det betyder sår på mina stackars ben. Råkar nämligen ALLTID skära mig.
▼ Två ynka små dagar kvar av påsklovet. Skolan lockar ungefär såhär (.) mycket.
▼ Den här listan. Sjukt oseriös.

2011-04-30 00:09:46
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback