DAGENS - 25/4.

Dagens låt: Shelley - Håkan Hellström.
Dagens klädsel: Leggings, oversize linne & tröja.
Dagens make up: Consealer, foundation, rouge & mascara.
Dagens mat: Fläsknoisette, pommes & bearnaisesås.
Dagens dricka: Påskmust.
Dagens godis: Salt.
Dagens film: -
Dagens tidning: Hockey.expressen.se.
Dagens vän: Min pojkvän.
Dagens person: Samma svar som på punkten ovanför.
Dagens vill ha: Pengar.
Dagens längtan: Efter han den där, även om jag nyss hade honom här.
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens bästa: Vädret och att få vara med min älskade.
Dagens sämsta: Att jag fällde några tårar när han skulle åka.
Dagens internetsida: Onlinepizza.se. Hehe.
Dagens beroende: Pussar.
Dagens roligaste: Fortfarande "mor o får".
Dagens blogg: -


2011-04-25 17:31:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback