DAGENS GODISINTAG: NOLL GODISAR.

Idag skulle jag börja äta nyttigt igen var det tänkt. Det gick sådär till en början då Teresia i min klass hade med sig en chokladkaka/tårta och bjöd klassen på eftersom hon fyllde år i helgen. Det är nämligen tradition i vår klass att den som har fyllt år ska ta med sig något gotti och bjuda på.

I alla fall så åt jag en liten sån bit, som för övrigt var himmelskt god. Sen när jag kom hem fanns det givetvis godis hemma. Jag tog en godis i munnen, tuggade på den, sedan spottade jag ut den. Tänkte att nej, nu ska jag inte förstöra det här, så jag har inte ätit godis på hela kvällen. Sitter här i soffan och dricker té och äter fil med hallon och blåbär i istället.

Skulle egentligen ha varit ute och gått idag också, men eftersom det är ungefär noll roligt att gå själv så fick det vänta. Vill ha en träningscykel här hemma. Fast, dom kostar över 1000 spänn så jag får nog börja sälja mig själv först tror jag.

Men som man brukar säga;
det löser sig,
sa han som sket i vasken.


2011-04-18 21:28:19
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback