OCH VI GÅR UT OCH BRINNER UPP I NATTEN OCH SKYLLER ALLTING PÅ VÅRA FYLLEHUVEN.






Om sex dagar befinner jag mig i Löfbergs Lila Arena igen, men denna gång kommer jag inte befinna mig där för att se Färjestad spela match. Nej, denna gången ska jag istället få se Håkan Hellström. Håkan. Hellström. H-å-k-a-n. H-e-l-l-s-t-r-ö-m. HÅKAN HELLS... Ja, ni fattar nog, men frågan är; gör jag det? Fattar jag att jag kommer få en man vars texter jag har gråtit, skrattat, varit glad och så jävla mycket mer till?

En sak som jag i alla fall förstår är att jag kommer le sönder mina käkar på fredag. Kommer förmodligen låta mina tårkanaler få jobba en hel del också. Jag längtar.


2011-04-17 00:20:49
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback