JAG HAR SOMMARFEELING.



Häromdagen när jag åkte med bussen hem så såg jag en tjej framför mig som hade köpt jordgubbar. Förstår ni; jordgubbar? Jag fick sjukt mycket sommarfeeling. Okej, jag vet att det finns jordgubbar året om i affären och det var även såna som hon hade köpt, men ändå.

Två månader. Det är ungefär så mycket det är kvar av det andra året på gymnasiet. Två månader. TVÅ. JÄVLA. MÅNADER. Vart har det här läsåret tagit vägen? Vart har hösten tagit vägen? Vintern? Vart är våren på väg? Jag hinner inte med, men snart ligger jag ändå där på någon strand i sommar, solar och tycker att livet leker. Jag klagar inte på att tiden går fort, så länge den går fort tills att det är sommar.

Ledighet. Värme. Sol. Glass. Grillat. Brunbränd kropp.
Hur kan man inte längta?


2011-04-13 17:08:06
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback