DAGENS.

Dagens låt: -
Dagens klädsel:
Leggings (nämen oj), långt linne, oversized topp & tröja.
Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt.
Dagens make up: Det från igår. Hah, frääscht.
Dagens mat: Frukost; äggröra, prinskorv & bacon med gurka & tomat, plus vattenmelon. Hotellfrukost är det bästa! Lunch; nudlar. Middag; potatisgratäng, kött, bearnaisesås & grönsaker.
Dagens dricka: Apelsinjuicen på Scandic City. Underbar!
Dagens godis: Smågodis från Konsum Mitticity.
Dagens film: Film? Vad är det?
Dagens tidning: Expressen.
Dagens vän: -
Dagens person: Han den där Daniel.
Dagens vill ha: Pengar.
Dagens längtan: Efter min älskade Daniel.
Dagens köp: Godis.
Dagens bästa: Att få vakna bredvid min älskling.
Dagens sämsta: Att säga hejdå till min älskling.
Dagens internetsida: Fejsbok.
Dagens beroende: -
Dagens roligaste: Säkert något som Daniel sa.
Dagens blogg: Lindas Sminkblogg.


2011-04-10 19:12:49
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2011-04-10 | TID: 20:35:17

du äter ytterst onyttigt

LOUISE
DATUM: 2011-04-10 | TID: 20:47:13
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

Hej "du-som-inte-har-något-namn"!

Jag äter det jag tycker är gott, så enkelt är det.



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback