TACK FÖR HALSONTET ÄLSKLING!

Ligger i sängen och känner min hals värka. Tack älskling, för att du smittade mig när du var här. Det är så roligt att ha ont i halsen! Jag ligger och ler hela tiden! Eller kanske inte, kanske var det ironi. Dagens planer gick i alla fall i kras. Hade planerat att köra bort en massa skräp, från mitt andra rum, till återvinningsstationen på Hammarö, men eftersom jag känner att jag inte orkar det så får det vänta ytterligare några dagar.

Så vad händer istället?
Jag planerar att ligga kvar i sängen ett tag till. En av anledningarna till det är att det är lov och då får man göra va fan man vill. Den andra anledningen är att jag inte mår helt hundra, medan den tredje och sista anledningen är att mamma jobbar några timmar till och kommer inte hem än på ett tag.

Kanske wikipediar något konstigt också, som Jack The Ripper bara för att. Eller så ligger jag bara och gråter för jag blir alltid som ett litet barn när jag har ont i halsen. Behöver någon här hemma som kommer med glass eller något.
2011-04-27 12:55:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback