LOUISE GILLAR/OGILLAR.



~ Det är vår. Hur skönt är det inte att få lämna vinterjackan hemma och bara trippa ut i en vårjacka, alternativt en stickad tjockare tröja? Det känns ju för jävla underbart. Äntligen slipper man frysa ihjäl när man står och väntar på bussen på morgonen.

~ Uteserveringar. Jag spinner vidare på punkten ovan, för när det nu är vår så betyder det också att uteserveringarna har börjat smyga fram. Jag personligen har nästan aldrig besökt dem, men jag har stora funderingar på att ändra på det nu. Tänk er att avnjuta en kall cola, eller något med alkohol i, på en uteservering i sommar. Blev ni lockade? Tänkte väl det.



~ Människor som klagar. Jo, jag vet, jag tillhör också dem. Det gör nog de flesta. Men håll med om att även om vi själva gör det så hatar vi när vi hör andra klaga. Inte sant? Speciellt när det gäller saker som inte handlar om liv eller död.

~ Blåsten. Seriöst, jag blåser nästan bort när jag går ut. Jag, Louise, som inte direkt är supersmal, blåser nästan bort. Då kan ni tänka er hur mycket det faktiskt blåser. När det är såpass fint som det är ute nu så tycker inte jag att det ska få förstöras av någon orkan.


2011-04-08 18:09:01
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback