I PUT ON MY SHOES AND I'M READY FOR THE WEEKEND.


ÄNTLIGEN HELG!
Har inga ord för hur lycklig jag är, men lycklig, det är jag verkligen.

Hade som sagt Mediekunskap först på dagen idag, därefter blev det lunch som idag bestod av vegetarisk lasagne. Nej, det var inte ens ett alternativ till vanlig lasagne, utan det var det enda som serverades. Det är ju för jävligt! Det är som att servera kött till en som inte äter kött. Jag äter kött, jag vill ha kött, därför - ge mig kött!

Spanska stod på schemat efter lunch. Vi skulle prata om vad vi gör på fritiden samt beskriva en bild. Vi fick även reda på en uppgift som vi ska göra framöver på spanskan, nämligen att i minst två minuter prata om ett intresse som vi har. Det här ska vara gjort via PowerPoint. Jag vet redan vad jag ska prata om, självklart blir det om hockey och förhoppningsvis har Färjestad tagit SM-guld när det här ska vara klart så målet är att kunna prata om det.

Efter spanskans slut så gick jag, Danne och Rebecca till väntrummet vid skolsköterskan för att plocka på oss lite kondomer. Jag fick med mig fjorton stycken. Hehe. Måste ju vara förberedd tills nästa helg liksom när jag får min man på besök.

Som sista lektion idag hade vi Naturkunskap där vi såg klart på filmen En Obekväm Sanning och pratade vidare lite om Vindkraftverk och Kärnkraftverk. Intressant faktiskt, men jag vet inte än om jag tycker att Kärnkraftverk är bra eller dåligt. Jag blir mest bara rädd när folk nämner att det avfallet därifrån är radioaktivt och farligt i cirka 100000 år. Det är sjukt lång tid!


2011-04-01 18:39:02
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
elli
DATUM: 2011-04-01 | TID: 19:30:12
URL: http://elliochella.blogg.se/

Jävlar vad glad du gjorde mig. Tack snälla, snälla du!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback