FRÅN TOPPEN TILL BOTTEN.







Det känns så otroligt jobbigt att det bara kan svänga sådär fort.
Över en natt.

Igår var första gången på länge som jag verkligen kände mig snygg. Jag vet inte varför - jag bara gjorde det. Jag hoppades vid Gud att det skulle hålla i sig, men sedan vaknade jag. Hade ont i halsen och kände mig allmänt för jävlig. Hur kan det svänga så relativt fort som det ändå gjorde nu? Antar att det är som de säger, att imorgon är en annan dag.

Det spelar liksom ingen roll hur idag är. Den kan vara för jävlig eller alldeles underbar, men hur den än är så påverkar inte det imorgon. Vi kanske tror att den gör det, men det är ju så att imorgon är en ny dag med nya möjligheter.

2011-04-27 17:12:32
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback