EN LISTA SOM ÄR JÄVLIGT BRA ATT SVARA PÅ I VÄNTAN PÅ BLOGGINSPIRATION.


Namn:
Hanna Louise (och ett jävligt hemligt efternamn).
Piercingar: Bara i öronen, fyra hål i det vänstra och ett i det högra.
Tatueringar: Ingen, men har en på gång.
Längd: 168 centimeter.
Skostorlek: *host* 40 *host*.
Hårfärg: Jadu, någon blandning av diverse bruna nyanser.
Fräknar: Noll stycken.
Motto: Har inget motto.
Kär? Jo men lite kär är jag väl... Hihi.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, fast vore bättre om min pojkvän också bodde här.
Tycker du att du är attraktiv? Nja, oftast inte.
Röker du? Har aldrig gjort och kommer heller aldrig göra det..
Vilket schampo använder du? Från Bobbys hårmärke.
Vilken parfym använder du? Den rosa från DKNY.
Vad är du rädd för? Ormar. Stora grejer, typ flygplan, osv.
Gillar du att tvätta? Nej, vet inte hur man gör?
Gillar du berg- och dalbanor? Har aldrig åkt, vill inte heller.


Senaste...
Filmen du hyrde?
Ingen som helst aning.
Filmen du köpte? Ingen som helst aning.
Låten du hörde: Becoming Insane - Infected Mushroom.
Låten du laddade ner? Har inte laddat ner en låt på flera år.
Personen du ringde? Min syster.
Personen som ringde dig? Min pojkvän.
TV-program du såg? Big Brother...
Person du tänkte på? Min pojkvän.


Favorit...
Låt:
Shelley - Håkan Hellström.
Sak att göra: Träffa min pojkvän och mina underbara vänner.
Sport: Ishockey.
Dryck: Vatten.
Kläder: Oversize toppar och leggings.
Film: Allt För Min Syster.
Bil: Volvo V70!
Serie: Sex And The City.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Jo det är väl klart jag har, men det är sällan.
Varit i slagsmål? Aldrig någonsin.
Blivit arresterad? Samma svar som på tidigare fråga.
Träffat någon från internet IRL? Ja, min pojkvän till exempel.


Antal...
Gånger du varit kär?
En gång. Den gången är nu.
Gånger ditt hjärta brustit? Det har nog aldrig brustit på riktigt.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inget tror jag.
Tjejer du kysst? Har säkert pussat någon tjej, men inte kysst.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Har bra kontakt med en person, lite sämre med flera.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, några gånger har det i alla fall blivit, men långt ifrån kändisnivå.


Senaste...
Boken du läste?
Honungsfällan av Unni Lindell, tror jag.
Personen du fick e-mail av? Av mig själv eller från KBAB.
Personen du fick brev av? SSU eller av min lärare angående utvecklingssamtal.
Personen du fick sms av? Min pojkvän.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Någon vecka sedan.


Brukar du svära mycket?
Hehe, ja.
När stiger du upp på morgonen? Halv åtta.
Vad har du på dig? Trosor och en oversize topp.
Vad ska du göra ikväll? Chilla, städa lite och jobba på överraskningen (haha).
Vad är du allergisk mot? Sniglar. Jo, det är faktiskt sant.
Var har du ont? Ingenstans just nu.
Använder du hårspray? Jodå.
Kan du stå på händer? Hahahahahaha, osv.
Håkan Hellström eller The Ark? Älskade Håkan som jag får se om arton dagar!
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? Ja.
Är du glad nu? Inte så jag sitter och ler för mig själv (ok, nu gjorde jag det bara för att).
Var du glad igår? Igår var det söndag och man kan inte vara glad på en söndag.
Vad dansar du till? Någon svängig melodi.
Stockholm är... ? En stor stad som är huvudstaden i vårt land.
Göteborg är... ? Underbart. Fantastiskt. Som i en dröm. Tror jag.
Kan du sjunga? Sjunga kan alla, men frågan är om det låter bra.
Spaghetti eller makaroner? GI-pasta.
Land du vill besöka? Tjeckien. Hoppas det blir till hösten!


2011-04-04 15:36:22
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Hilda
DATUM: 2011-04-04 | TID: 22:05:25
URL: http://hildahemmingsson.blogg.se/

Åh fick du jobb på KBAB?? :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback