EN HELT VANLIG LISTA.

Ärlighet:
Ditt äldsta hångel?

Den äldsta jag har hånglat med är född 1981. Det är han jag brukar hångla med nuförtiden. Trevli prick den där gamlingen.
Hur många har du varit riktigt kär i? En.
Vad tycker du om kärlek? Den kan vara förbannat jobbig, men likväl förbannat fin.
När kramade du någon sist? Igår, tror jag det var.
Saknar du någon speciell person? Min pojkvän.
Har du svårt för att bli kär? Har inte svårt för att bli förälskad, men för att bli riktigt kär så krävs det mer.
Är du singel? Nej, jag är i ett förhållande.
När fick du senast en komplimang? Får komplimanger varje dag av min pojkvän.
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej.

Har du någonsin:
Varit medvetslös:
Aldrig någonsin och hoppas att jag heller aldrig blir det.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja. Tyvärr. Ångrar det like hell.
Hånglat med fler än 50 pers: Hahahahaha. Osv.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej, det har jag inte gjort.
Gjort något riktigt dumt? Den som inte har gjort något dumt är inte mänsklig.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Varit nykter på nyårsafton? Jag har alltid varit nykter på nyårsafton.
Åkt ambulans? Nej och hoppas att jag aldrig kommer göra det heller.
Gjort nåt olagligt? Hmm, har laddat ner musik. Inget värre än så.
Blivit polisanmäld? Nej.
Slagit ner någon? Ja, eller hur.
Skämts över dina föräldrar? OM jag har.
Skämts över dig själv? Ja, det har hänt det också.
Tar du droger? Kommer ALDRIG göra det. Fy fan.
Dricker du? Det händer. Då säger jag alltid att jag är full efter en cider. Hehe.
Varit kär? Jag är kär nu.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Hade det varit något år sedan hade jag svarat ja, men nu vet jag att jag vid de tillfällena inte var kär på riktigt.
Är du ensam nu? Nej, min moder sitter i den andra soffan.
Vill du gifta dig? Väntar på att min man ska fria. Hehe.
Vill du ha barn? Massor!

Senaste personen som:
Sov i din säng?
Min älskade.
Såg dig gråta? Samma svar som på frågan ovanför.
Fick dig att gråta? Samma svar som på frågorna ovanför. Dock var det för något bra som jag grät.
Du delade en cigg med? Ingen. Röker mina cigg själv! Hehe, nej då, jag röker inte alls.
Du gick på bio med? Kan ha varit mamma, när jag var sisådär 10 år eller något?
Skällde på dig? Varför skälla på mig? Jag är ju bäst. Hehe.

Har du ... de senaste 48 timmarna:
Gråtit?
Ja, det har jag.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Nej.
Köpt någonting? Nej. Eller okej, har beställt kläder från H&M.
Sjungit? Tror inte det. Eller jo, sjöng i duschen förut. Lät för jävla bra. Not.
Saknat någon? Sakna är fel ordval, men längtar gör jag alltid efter min pojkvän.
Haft sex? Nej, tyvärr.
2011-04-28 22:09:19
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback