DU SÄGER: "HAR DU TÄNDSTICKOR?", JA TILLRÄCKLIGT OM DU VILL BRÄNNA NER STOCKHOLM.





Bra kväll. Spotify spelar skön Håkan Hellström musik och jag kan inte förstå att om några veckor får jag se honom live. Jag. Louise. Ska. Få. Se. Håkan. Fucking. Hellström. Guden. Kungen. Vad man nu än vill kalla honom.

OJ, HERRE JÄVLA GUD!!

Det slog mig nyss att det är ju april nu!!! Jag var fortfarande kvar i mars, men det är ju april!! Det menas att det är 20 dagar kvar bara. 20 dagar kvar tills jag och min vän Danne befinner oss i Löfbergs Lila Arena och bara är till tonerna av Håkans musik.. Jag har såna höga förväntningar på den där spelningen. Jag förväntar mig att jag ska vara uppe bland molnen.

Folk får säga vad de vill om Håkan Hellström, att han sjunger som en jävla kratta eller vad fan som helst, men hans texter känner man igen sig i. De känslorna som han förmedlar när han sjunger går rakt in i hjärtat. Det är vad jag kallar en riktig artist.


2011-04-02 01:00:24
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback