DET HÄR ÄR VAD JAG KALLAR FÖR GODA NYHETER.


Efter lite shopping och klartecken att helgen faktiskt blir som planerat (WOHO) så sitter jag här och tycker att dagen blev rätt så bra ändå. Vem har jag att tacka för detta? Jo, min kära mamma. Hon ville först inte åka till Bergvik, men sen åkte vi ändå. Naaw. Tröstshoppade tre par trosor, eller trosor är väl synd att säga för två av dem bestod av bara lite tyg typ.

När vi sedan var på väg hem så sa hon att hon kan vara hos pappa på lördag så att jag, min pojkvän och mina vänner kan vara här ensamma på kvällen. Naaw igen. Big time! Rolig var hon också för jag sa att jag kommer bli full och ligga däckad när hon kommer hem på natten (hehe), men hon bara: "Du får väl skynda dig in i sängen då innan jag kommer hem". Haha. Roligt.

Älskar dig mamma. ♥


2011-04-07 22:07:18
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback