DET ÄR FREDAG OCH LIVET LEKER.

Hej och välkomna till min underbart innehållsrika blogg!
Nu undrar ni säkert vad jag gör, vart jag är och hur jag mår, så jag tänkte besvara era frågor i detta inlägg.

Jag befinner mig nu i skolan. Har gjort det sedan 9.40 och kommer göra det i cirka sex timmar framöver, med undantag för lunchen då vi ska äta i stan. Vet inte riktigt än vad vi ska äta och vart, men det löser sig. Det gör det alltid. Det jag faktiskt vet är att jag just i detta nu har Mediekunskap. Väntar på att få gå ut och prata med Daniel om hur det gick för mig på hemtentan. Säkert G.

Hur jag mår?
Jo, jag mår prima ballerina. Solen skiner. Det är fredag. Snart helg. Kan det bli bättre? Ja, faktiskt. Det kan alltid bli bättre, men jag klagar inte. Det är så världen ser ut. Vrid fram klockan ett par timmar bara och ge mig helg så hittar jag faktiskt ingenting att klaga på. Skönt liv liksom.


2011-04-08 10:40:09
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback