DEN TJUGOANDRA APRIL ÄR ETT DATUM ATT KOMMA IHÅG FÖR RESTEN AV MITT LIV.


Håkan. Håkan. Håkan.
Vad ska jag säga? Vilken man det är. Fuck alla som säger att han inte kan sjunga, för underhålla; det är något han i alla fall kan. Han höll igång låt efter låt efter låt i cirka två timmar. Han hoppade, dansade, sjöng och fick med publiken som också hoppade, dansade och sjöng. Jag fick tårar i ögonen under några låtar. Det var så mäktigt att få vara en del av det, att få höra de där låtarna live, de som man så många gånger hört på cd, YouTube, tv, Spotify, osv.

Bästa låtarna var Shelley och Jag Vet Vilken Dy Hon Varit I. Jag har lyssnat på dem om och om igen på Spotify den senaste tiden och att få vara på plats när Håkan sjöng dem var otroligt ... Ja, jag vet inte ens hur jag ska förklara det. Det kändes rakt in i hjärtat.

Något som jag blev besviken på var att det var så lite folk på plats. Vad fan Karlstad, Värmland?! Har ni inte insett än vilken underbar artist Håkan är eller? Det är ta mig fan skandal. De som inte var där ikväll missade något. De missade en artist som bjuder på sig själv, som levererar max i låt efter låt. Jag är i alla fall otroligt glad över att jag fick vara på plats.

Tack mamma & pappa för att ni köpte biljetter till mig när jag fyllde år!


2011-04-22 23:03:55
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback